Push-notiser och borttagande av gästinlägg

Konstigt, är det på dator eller mobil, vilken webbläsare @gul_zebra .
Kan det vara så att du på något sätt blockerar cookies, så att det inte fäster?
Var slog du av dem?
Det är på datorn, blockerar inte cookies utan blir mest tokig på att acceptera de jämt :laugh: Nu sitter jag med telefonen och här finns ingen list i botten.
Jag slog av under inställningar.
 
Det är på datorn, blockerar inte cookies utan blir mest tokig på att acceptera de jämt :laugh: Nu sitter jag med telefonen och här finns ingen list i botten.
Jag slog av under inställningar.
Det känns som du har något program eller inställning i webbläsaren som på något sätt rensar eller inte accepterar cookies. Eftersom de inte verkar "fästa".
Frågan om cookies är också tänkt att bara visas en gång, sen sätts en cookie att du godkänt cookies.

I webbläsaren i adressraden på datorn, hos mig, finns också en liten ikon med info och möjlighet att sluta godkänna aviseringar/notiser, men tror inte det hjälper dig, då du antagligen har en inställning i webbläsaren eller kanske ett antivirusprogram som rensar eller inte tillåter cookies.
 
Det känns som du har något program eller inställning i webbläsaren som på något sätt rensar eller inte accepterar cookies. Eftersom de inte verkar "fästa".
Frågan om cookies är också tänkt att bara visas en gång, sen sätts en cookie att du godkänt cookies.

I webbläsaren i adressraden på datorn, hos mig, finns också en liten ikon med info och möjlighet att sluta godkänna aviseringar/notiser, men tror inte det hjälper dig, då du antagligen har en inställning i webbläsaren eller kanske ett antivirusprogram som rensar eller inte tillåter cookies.
Hmm, kanske det. Jag kan inte dra mig till minnes att jag får godkänna cookies på samma sidor om och om igen dock. Men jag ska kika när jag är hemma sen :)
 
Jag har precis slagit på push-notiser igen, kanske det går bättre denna gång, vi får se.
 
Har inte fått någon återkoppling eller sett några problem så jag antar att det fungerar som det skall nu?
 
Jag har idag översatt några fraser till svenska som jag hade missat tidigare, hör gärna av er om det är något annat som är oöversatt.
 
Någon som kan förklara hur jag stänger av notiser? Gick in på mobilens inställningar men förstår inte vad jag ska leta efter? Använder en Samsung android och deras egna "internet" så ej via googleappen om det underlättar.
 
Någon som kan förklara hur jag stänger av notiser? Gick in på mobilens inställningar men förstår inte vad jag ska leta efter? Använder en Samsung android och deras egna "internet" så ej via googleappen om det underlättar.
Jag tror att om du klickar på hänglåset i adressraden när du är inne på Bukefalos så borde du kunna slå av det under behörigheter, detta är i chrome, borde vara något liknande i samsung-webbläsaren. Om du menar att ta bort alla push-notiser från Bukefalos?
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 455
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag är det precis 12 år sedan jag lade ut mina första hästrelaterade sidor på nätet. ( Lite om vad som hände i början...
2
Svar
39
· Visningar
6 119
Senast: Freydis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp