quater register

• Western
  • Trådstartare Trådstartare misterhultspyret
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 717
M

misterhultspyret

hej
undrar om man vill kolla upp ett stos meriter finns det något register som meriterna är inskrivna på?
och var i såfall?
tacksam för svar!

Sv: quater register

Du kan hitta alla registrerade quarterhästars meriter i AQHA´s register. :idea:
Dock måste du vara medlem för att kunna hämta ut dom.
Du hittar dom på members sidan.
Men det kan ju vara så att hästen tävlat ex. NRHA eller NSBA klasser då hittar du även meriter hos dom föreningarna.
I de flesta fall måste du dock vara medlem eller betala för att få dom.
Hoppas det vara svar på din fråga.

Monke :)

hej tack för dom uppgifterna...du är möjligtvis inte medlem där?
eller om du vet någon som är medlem som skulle kunna gå in och kanske skicka över info om ett sto till mig?

Jag är medlem i både AQHA och NRHA så jovisst skulle jag kunna gå in och kolla hästen du undrar över :)
Man får 10 låtsasdollar/månad att ta hem info för och jag vet inte om jag har använt alla mina låtsaspengar, men oavsett så får jag nya nu i månadsskiftet och kan kolla då om inte förr.

Pm;a mig namnet och/eller AQHA numret så fixar jag det.

Monke :)

Liknande trådar

Fritid Hej, har en fundering då vi bygger om ladugården till hästarna. Vad är detta? Vill gärna ha hyllförvaring på övervåningen men verkar...
Svar
5
· Visningar
381
Senast: misswilma
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 025
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Hej. Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är? Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han... 2
Svar
28
· Visningar
1 738
Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka