quicktime movie till... nått annat!

C

CcE

Har massa QuickTime Movie-filer som jag har spelat in på digitalkamera. Kan man göra om QuickTime Movie-filer till tex Avi-filer Mpg-filer? :confused:

Sv: quicktime movie till... nått annat!

Ditt första problem är ju att det är inte bara att klicka så omvandlas filen till en Mpeg eller en AVI.. Även om du har programmet.. Som till exempel TMPGEnc som finns på: TMPGEnc.net

Så måste du ändå läsa på lite om vad komprimering och allt sånnt innebär. Bäst är nog att låta dom vara i .mov De allra flesta har Quicktime installerat i sina datorer.

Sv: quicktime movie till... nått annat!

tack för hjäpen, jag fixade d där TMPGEnc och har ändrat dem... D va int så svårt.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: elendril
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
383
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka