JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Quid Pro Quo tillbaka på banan
Moderator
Hästnyheter
Efter ett års bortavaro är Gnestaekipaget Emelie Brolin och Briman tillbaka på banan igen. Och de fortsatte där de slutade – med...
Hästnyheter
Erik Adielsson är onekligen tillbaka. Kuskstjärnan körde sina tre första lopp för året – och vann alla. I trion ingick Quid Pro Quo. ...
Hästnyheter
På lördag är det dags igen. Axevalla blir banan som får äran att visa upp Nuncio när fjolårets suverän gör sin årsdebut. ...
Källa /...
Hästnyheter
Det är inte bara på Solvalla som det bjussas toppsport på lördag. På Bjerke samma dag gör Ivar Sånna en intressant årsdebut. ...
Källa...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vallning igår för instruktör, Lilla M i fokus då jag funderar på att göra ett HWT med henne. Hon gick faktiskt väldigt trevligt och hon...
Bulldoozer
58 minuter sedan
Svar: 1 300
Visningar: 78 804
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Jag brukar inte lämna i fyra timmar förrän jag är säker på att de kan hålla sig ordentligt. Även om de är rumsrena så kan de behöva gå...
Bulldoozer
Idag kl 07:41
Svar: 922
Visningar: 66 301
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag tror jag har kommit på en möjlig teori om vad det kan vara.
När jag glömt sopa utanför lådan blir det oftare bajs på golvet, än om...
sthu
Idag kl 05:15
Svar: 1 146
Visningar: 60 552
Katt
Slår med huvud i ena varvet
Ridning Tydligt tecken på smärta eller obehag. Jag hade vilat hästen några dagar, ev bara skrittat den vid hand och om det kvarstår bokat tid...
iNHALE
4 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Men ska dom verkligen operera en 1 åring? Är iof säkert massa nytt nuförtiden men ett fullblodssto jag ägde förlängesedan rekommenderade...
fio
18 minuter sedan
Svar: 1 368
Visningar: 106 777
Grenar
Stärka 3 åring
Träning Idag ska vi träffa veterinär! Får se vad som sägs och syns. Han har slutat dra till sig frambenen när man lyfter. Men min magkänsla...
Hippocampus
56 minuter sedan