manhattan_2006

Trådstartare
e: Quidam de revel. Någon som har en avkomma efter honom eller har ridit en?Hur var den i temperamentet i så fall? Vart står Quinar för betäckning nu?
 
Sv: Quinar

Hej
Jag har en 7 årig valack e:quistello som är e:quinar.
Högrest o fin modell, mycket bra galopp och hoppar allt. Lagom rädd om sig, försiktig men tar hellre en bom än att han stannar. Rätt tuff under en period som unghäst men igen tuff häst i grund och botten. Stor, 177 cm, men mest långa ben. Har Hercos - Nimmerdor på mammas sida och Lord på farmors.
 
Sv: Quinar

En kompis har en 5-åring, en riktig supertalang. Men hon har mödernet för det också, ue Corrado I -Lord och har två bröder som är godkända i Holstein. Köpte som oinriden 4-åring sent på hösten och nu gick hon Falsterbo som 5-åring. Inte helt enkel men en naturbegåvning. Normalstor, snygg modell medelmåttiga gångarter.
 
Sv: Quinar

En kompis har en som hon ridit upp till 1.35 på, bla på Strömsholm i våras. Han är väldigt snäll, men är vaken ;) och kan hoppa och fara runt en hel del. Har en ganska tråkig trav, och kanske inte den vackraste hopptekniken, men vill vara felfri. Han är positiv och arbetsvillig på alla sätt.
 

Liknande trådar

Avel Tänkte kolla om någon här har erfarenhet av hur avkommorna av Emmerton 1024 brukar bli :). Brukar han lämna stora föl och hur brukar dem...
Svar
7
· Visningar
1 078
Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Marvin
·
Avel Som rubriken lyder. Varför är det så? Jag tittade på lite statistik på en ridponnyhingst under "betäckningar", och där finns fölen som...
Svar
5
· Visningar
814
Senast: Ketrawzc
·
Avel Har en bekant som frågade om hingsttips till ett av sina ston. Hen önskar en stämpelhingst (hoppning) som ger lite storlek. Stoet är av...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp