Råd och rön ang. bomlös sadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Picasso
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 964
P

Picasso

Har någon här på Buke provat SG treeless den bomlösa sadel, och vad har ni i så fall för erfarenheter av den? Hittade även en bomlös i Börjes katalogen (tror jag) som var svart och röd, den fanns även i svart skinn (tror jag igen) Önskas även råd o rön ang. denna sadel. Har en rund nordis och min dotter rider bomlöst Kningts. Nu har jag blivit sugen men behöver nödvändigtvis inte ha en likadan. Hjälp mig snälla:)

Sv: Råd och rön ang. bomlös sadel

Nu ids jag inte sitta och länka o leta efter vettiga inlägg men jag gjorde en sökning och hittade 17 trådar som det har nämnts/diskuterats om just denna sadeln. Märket är Freemax, prova sökfunktionen så hittar du!

Sv: Råd och rön ang. bomlös sadel

Jag har en SG Treeless TwoTone (syntetmodellen) och jag älskar den :D Väldigt stabil och trevlig sadel. Enda problemet jag har egt. är att stropparna är så långa. Skulle behöva en gjord på 30-40 cm till min fjorda..

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 122
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Råd ang hundvakt önskas! Vi har en liten tik på två år som är rätt så känsligt och nervöst lagd. Hittills har hon bara varit bortlämnad...
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: Jensa75
·
Hästvård Behöver lite akut hjälp med råd... Köpte en 6-åring för ca 4-5 månader sedan, hopphäst importerad från Polen i årsskiftet till ett... 2
Svar
28
· Visningar
6 084
Senast: Luff
·
Utrustning Jag sitter och funderar på vad för slags sadel jag ska köpa till min unghäst(4år) Glampi(islandshäst). Han har ju lite längre rygg än...
Svar
2
· Visningar
1 606
Senast: videnlis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka