Råd om parsele

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Party
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 202
P

Party

Idag har vi provat en sele. Den var lite annorlunda än andra parselar vi sett. Någon som sett en liknande selning? Tips, råd o synpunkter?

Och så hade jag ju velat visa en bild på den förstås!!! Hur i :devil: får man in bilder här?!

Sv: Råd om parsele

klicka på symbolen med bergstoppar och gul himmel, ovanför där man skriver in texten. Så skriver du in adressen till bilden i det fält som kommer upp :)

Pixbox menar jag, älskar datorer och allt kring dom:rofl:det är i alla fall roligt att trycka på dom här gubbarna!:bump:

Selen kommer via Holland, vet ej tillverkare. Begärt pris för uppsättningen 4000:- inkl enkla bakselar. Sparsamt begagnad. Mjukt följsamt läder men smäcker i dimensionen. Ska vara shettisstorlek men är ju ganska stora, ponnyn på bilden är 108 cm i mankhöjd. Jag var mest fundersam på om vi fäst bröstan rätt, hittade ingen annan lösning om man inte vill ha nackstycket vääldigt långt bak.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 092
Senast: tomte
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 384
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 041
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II