Sv: Råd

Nej hon är ingen ardenner direkt utan en US Hanoverian (med fullblod först i 3:e el 4:e led) och detta var i USA - där vill man gärna ha "light-boned horses" med >50% fullblod till fälttävlan

Är han ett kallblod, eller kanske tungt halvblod?

bild? *nyfiken*

Tro inte allt som fio säger. Hon är bara svundsjuk på min häst.:devil:

Här är några bilder iaf. Han ska som sagt gå lätt klass till våren.

DSC00498.jpg

km_20061029_016.jpg

_J9G0296.jpg

Han är holstiener men ser ut som ett kallblod i sin kropp.:love:

men han e holsteiner? oavsett vad dina "kompisar" säger? stam? hur stor är han? har också en holsteiner som jag hoppas ska kunna gå lite fälttävlan.. men vi får nog se hur det blir med det.. det är inte lilla snuttjullepållen jag har...

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
324
Senast: MayGrace
·
Dressyr Sadelkoll hos oss igår och det var som tur var inga större grejer utan behövdes bara justeras lite i stoppningen och "fluffas till"... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 054
Hemmet Inser att jag måste köpa mig en "vanlig" dammsugare, då jag bor i en etta känns det inte värt att köpa en ny robot, då min gått sönder... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 068
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • GVFÖ 2025
  • Tatueringstråden, del 4

Hund, Katt, Andra Djur