Rädda mig från denna layout

kolblakkur

Trådstartare
Blir galen på Word! Sedan jag läste en klasskamrats dokument så har den hakat upp sig på en layout som jag avskyr! Jag vill att det ska vara de vanliga marginalerna som det alltid har varit, och att det är tydliga sidor, inte bara ett streck över. Som det är nu så börjar textinmatningen högst upp på sidan, vilket jag absolut inte vill. Har klickat runt som en dåre men får inte rätt på det och nu är det dags att börja skriva b-uppsats :banghead:
Kan någon hjälpa mig?

Bifogade filer

• wordhelvete.webp
    wordhelvete.webp
    36,9 KB · Visningar: 165
Det verkar ha löst sig! Använde mig av universitets mall för framsida och den hade rätt inställningar :)

Om du får problemet igen så ställ dig över strecket som visar den nya sidan så kan du den vägen få fram ett mellanrum mellan sidorna samt marginalerna (iallafall i min urgamla version)
/Shaggy som råkade trycka bort mellanrummet och slet sitt hår innan hon insåg hur lätt det var att återställa.

Om du får problemet igen så ställ dig över strecket som visar den nya sidan så kan du den vägen få fram ett mellanrum mellan sidorna samt marginalerna (iallafall i min urgamla version)
/Shaggy som råkade trycka bort mellanrummet och slet sitt hår innan hon insåg hur lätt det var att återställa.
Jaaaaaaaaaaaa :heart:heart:heart:heart:heart:heart:heart:heart:heart

Liknande trådar

Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
17 246
Träning Klickade runt på YT och insåg att många tydligen vill föreviga hästens första steg med ryttare på. Inget jag reflekterat över tidigare... 2 3
Svar
51
· Visningar
7 917
M
IT & mobiler Jag har problem med oönskade blankrader och blankstycken som dyker upp i word när jag redigerar mitt dokument. Jag författar på en...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: Millz
·
Hästvård Jaha, där fick jag.. Kele vurpade i hagen innan jul och ådrog sig en rejäl muskelskada samt allmänna muskelproblem. Vet och...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår