radera bilder från kamera?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Toviie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 4 843
T

Toviie

Jag har en systemkamera (nikon D40), kan man radera alla bilder man har på minneskortet på samma gång, eller måste man sitta och ta bort varje bild för sig? ( det blir rätt jobbigt eftersom jag för tillfället har 1000 bilder i kameran som jag ska ta bort) och om det går att radera alla bilder på samma gång så kan väl ngn vara snäll och berätta för mig hur man gör? :)

Sv: radera bilder från kamera?

Jag tar bort alla bilder iom att jag lagt in dem på datorn. Bara att markera alla, högerklicka och välja "ta bort" och bekräfta att man vill ta bort alla bilderna.

Jag har en D80 och kan gå in på meny, "play", radera, radera alla bilder och radera alla bilder.

Det bästa är att efter varje gång man har fört över bilderna till datorn formatera kortet, detta minskar risken för att gammal data ligger kvar och orsakar korrupta filer i framtiden eller i värsta fall ett helt korrupt minneskort. Menyn, formatera minneskort.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 484
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
374
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 201
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka