Radera historik i I phone...

skatten

Trådstartare
Jag har en I phone 4 som jag vill radera historiken i, ni vet den där det står "sök i I phone" och om man då tex skriver "hej" i sökrutan så visar den alla ställen som ordet hej förekomer i mobilen, även om ett sms är raderat så syns det i historiken...
Måste jag verkligen installera om hela mobilen igen:(
 
Sv: Radera historik i I phone...

jag kollade nu på min men jag ser bara sånt som är kvar i telefonen.. alltså inga raderade sms ser jag där?
 
Sv: Radera historik i I phone...

man tycker ju att det borde vara som på din men här har vi nu två st I phone 4 som reagerar likadant. Skriv ett ord och det sms som du skrivet det i dyker upp trots att det är raderat, däremot så om du då försöker att klicka på smset så går det inte att öppna, man kan alltså bara se de första orden
 
Sv: Radera historik i I phone...

Oj, jag så har jag med på min iPhone 5. Undra hur man får bort det??
 
Sv: Radera historik i I phone...

Hittar detta vid en snabbgoogling:

Under inställningar -> allmänt -> spotlight-sökning kan du välja vad sökfunktionen ska indexera. Testa att slå av meddelanden och annat i den menyn.

Samt Apples förklaring
 
Sv: Radera historik i I phone...

Jag har en fyra, men får inte upp raderade sms vid sökning? däremot sådana jag inte raderat..
 
Sv: Radera historik i I phone...

Då slutar den söka, men slår jag på Meddelande igen, finns de ju sökbara.

Hmmm. Raderat men ändå inte.
 
Sv: Radera historik i I phone...

Jag googlade och fick fram det med spotlight....bla bla.
Då försvinner det ju, men om man slår på det igen då kommer gamla sms tillbaka, man kan inte läsa hela, men se en del av dem.
Hur gör jag då om man vill ta bort det för evigt???
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har fastnat i en mentalt utmattande cirkel med hästen. Lång historia väldigt kort: Efter en omfattande sårskada för ca tre år...
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Skaffade glasögon för ett drygt år sedan. Hade dragit länge på det trots att jag märkt att jag såg sämre på nära håll. Men så började...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
527
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 832
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp