Sv: Radera???

Och vart är det??
Läste under "vanliga frågor" men där var texten inte riktigt "hel" så det gick inte att se vilken knapp man skulle använda.

Ryver skrev:
Hur sjutton gör man om man vill radera ett av sina inlägg???

Jag PM´ade en underbar moderator som hjälpte mej! Hon hotade dock med att om det skulle hända igen så fick jag stå för vad jag skrivit :angel: Hon har helt rätt men den gången var det verkligen kris!!! TACK! :bow:

Antingen använder man sig av sök-funktionen på forumet och söker på "radera inlägg" t.ex.

Eller så kollar man under forumet som heter Bukefalos-hjälp (gissa varför det heter så :angel: ) om någon redan skrivit om samma :idea:

Raderat.........

Senast ändrad av en moderator:

Muppo skrev:
Jag PM´ade en underbar moderator som hjälpte mej! Hon hotade dock med att om det skulle hända igen så fick jag stå för vad jag skrivit :angel: Hon har helt rätt men den gången var det verkligen kris!!! TACK! :bow:
Hmmm... Det kan väl inte vara mig du syftar på

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 643
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
612
Tjatter Jag kommer inom kort radera mitt instagramkonto pga uppenbara anledningar. Är det någon som har förslag på liknande appar? 2 3
Svar
42
· Visningar
2 466
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 611
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31