Bukefalos 28 år!

Radio i stallet?

Vi har radio som JAG endast använder då jag é själv och mockar eller städar i stallet.
Är av den åsikten att då hästarna kommer in och skall äta så skall det vara lungt och tyst.

Vet att min häst INTE gillar stök och stimm i stallet....

Men har förstått att de andra spelar och det på HÖGSTA volym. :mad:
 
Jag tycker ändå att folk överreagerar, det är ju en sak att ha hemska radiokanaler men att ha t.ex. Lugna Favoriter för att "allt annat stör hästen" är nog snarare för att man själv tycker att det stör än vad hästen gör. Mina hästar gillar iaf musik och stör sig inte ett dugg på radio, lika mycket som era hästar verkligen hatar det och inte står ut :smirk: =)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
673
Senast: yamyam
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 285
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 241
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 288

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp