Bukefalos 28 år!

Rag n Bone man

fejko

Trådstartare
Jag var helt övertygad om att Rag n Bone man var svart efter att ha hört honom spelats på radion. Döm av min förvåning när jag inser att det är en gigantisk vit britt.
 
Vad jag vill diskutera?

Kanske att jag tycker Giant är en svängig låt.

Kanske att jag tycker det är få vita som sjunger soul lika bra som svarta.
 
Kan du inte skriva de i första posten då ? De var ju sjukt oklart, annars hade jag ju aldrig frågat.

Och som svar då: han har gjort många bra låtar 😁 ett tips är ”Innocent man” och ”skin” från albumet ”human”
 
@Maralinga
Jag visste nog inte själv vad jag ville säga men din fråga fick mig att tänka till.

Lyssnade på Human men tyckte den var lite tradig. Får väl ge de andra två en chans.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Samhälle Vad anser ni, hur illa är den? Jag vet ganska lite om Trudeau som politiker, men förstår såklart varför detta slår väldigt hårt mot...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
20 638
Senast: Tassetass
·
Skola & Jobb En kompis har precis skrivit B-uppsats och jag lovade att läsa och komma med input. Döm av min förvåning när jag kommer till...
2
Svar
31
· Visningar
2 885
Senast: Amidala
·
Småbarn Dottern, 5 år, bestämde i helgen att hon inte längre vill äta kött. Vi diskuterade det fram och tillbaka och försökte belysa vad det...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 548
Senast: Thera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp