Rage walker

Men det är väl ingen som påstått att man bara ska knalla rätt ut i trafiken och skita i allt :confused:
Eller ta något förgivet.

Har man bilen i motljus tex så är det omöjligt att få ögonkontakt med föraren. Och hur gör man om man är synskadad? Man kan råka glömma bort osv.

Precis som jag skrev innan, samarbete är att föredra men är ibland inte möjligt eller sker inte av andra skäl.

För övrigt tramsigt att länka åt mig vad självbevarelsedrift är. Jag är 45 år och är inte dum i huvudet. Jag vet vad det betyder.

förlåt att du tog länkningen så. Men jag har lärt mig att länka till de källor jag tar citat ifrån. Och det var inget personligt. För som jag skrev tidigare, svaret var till alla som högg på hur fel bilisten gjorde.
 
förlåt att du tog länkningen så. Men jag har lärt mig att länka till de källor jag tar citat ifrån. Och det var inget personligt. För som jag skrev tidigare, svaret var till alla som högg på hur fel bilisten gjorde.

Då får jag tacka för att du la till en text med betydelsen i röd, fetmarkerad text plus länk så ordets betydelse verkligen inte skulle gå någon förbi :up:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 989
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp