Rakt bett med mässingringar?

Centaur

Trådstartare
Finns det? Helst syntet med mässingringar... Jag har aldrig sett det men skulle ville ha ett sånt. Alternativt ledat bett som inte är så böjbart.

Sv: Rakt bett med mässingringar?

Hansbo har "vanliga" raka, Melle köpte ett för halva priset och Karatefisken också, båda på Lantmännen i Södertälje.
Men syntetbett med mässing har jag nog aldrig sett dessvärre.

Som sagt Hanbo har, mullenmouth. De kallar det inte för mässing, utan "German silver". Det är inte fullt så gult som mässing, men definitivt gult.

Ja, det behöver inte blänka, jag tycker bäst om dom lite matta mässing-detaljerna.

Frågan är ju om han inte tycker det blir för starkt med ett rakt i metall :crazy: men går ju att prova. Någon webshop som har hansbos bett?

Kanske det går att måla ringarna på syntetbettet? :p

Ett bett som inte är gjort i metall.
Exempelvis Happy Mouth, Nova-betten m fl.

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
497
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
655
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Fri tillgång på torrfoder?
  • Kattbilder #10