Rakt gummibett med d-ringar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare pea_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 111
P

pea_

Jag har haft lite problem med att hitta ett bett som min häst verkligen trivs med men fick för ett tag sen prova min tränares raka gummibett med d-ringar. Det fungerade jättebra så är nu på jakt efter ett likadant eller iaf liknande.

Problemet är att min tränare har fått det och inte vet var det kommer ifrån så jag undrar om någon vet var man kan få tag på det :)

Sv: Rakt gummibett med d-ringar

Vet inte om det är ett sådant du menar men finns rakt gummibett m fasta ringar (softbit) på glada hästen och grand prix. Min häst gillar dessa!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 239
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 711
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 915
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Somna in hemma