Bukefalos 28 år!

Ram 70 x 70 cm

Otter

Trådstartare
Jag köpte en plansch från Gallerix med måtten 70 x 70 cm, men vart kan jag hitta en snygg, svart, billig ram till den? Var korkad nog att inte kolla på Gallerix när jag var där, så jag gissar på att jag får skylla mig själv. :p Någon som vet om Gallerix har ramar i dom måtten eller är det billigare att kolla på andra ställen? IKEA hade inga ramar i 70 x 70 cm, bara 50 x 50 cm, de svikarna! ;)
 
Sv: Ram 70 x 70 cm

Titta på hemsidan. Jag hinner inte gå igenom alla olika, men eftersom de till och med har ramverkstad så skulle jag bli förvånad om du inte hittar det du söker där. Vet dock inte om Gallerix är billiga på ramar då jag inte tror att jag har köpt en ram i hela mitt liv :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 012
Senast: lundsbo
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 454
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 801
Senast: Septicemia
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 640
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp