• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Supersonic_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 745
S

Supersonic_

Vet någon var jag kan hitta en sån jacka? (dom som finns i guld, silver o ljusblått)
Affären här kunde ta hem men det skulle ta så lång tid och jag behöver till nästa helg.
Eller vet någon nån annan snygg beige/ljusbrun jacka?

Sv: Rambo 5/5

www.stromsbergsgard.se . De kostar 798:- där, men just nu är det 10% rabatt. Dock tillkommer ju frakten.

Jag har en Kyra K Etiquette jacka beige men den är nog också svår att få tag på. Jag har haft den i två år och den är otroligt skön, och snygg. Kostade typ 500 tror jag men jag köpte den på rea..

Men ja, vill du ha samma modell också som Rambo 5/5 är i eller kvittar själva modellen och det bara är färgen som spelar roll?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
292
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 245

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka