Rambo plus?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ninni112
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 811
N

Ninni112

Hej, tänkte passa på att fråga om täcke jag med om det är ok... Tycker Rambo plus verkar bra då jag funderar på det här med fast hals... Någon som har det? Går det att "vika" bak halsen inne på kvällarna? Är det en skarp kant mellan täcket och halsen som kan skava på manen? Funderar på fast hals pga att stallägaren där han står inte vill klä på hästarna på morgonen och att vika upp en hals kanske hon kan gå med på. Sedan ogillar jag verkligen vanliga halsar för de skaver så på fieser-manar:(

Sv: Rambo plus?

Om dom har samma täcke ute som inne funkar det inte så bra att vika ner halsen.
Halsdelen på täcket kommer då inte torka utan bli vått och skitigt. Känns inte så kul att fälla upp en kall o sur hals på morgonen ;) (utfår från att det är kallstall eftersom dom har samma täcken ute o inne)

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 169
Senast: MiniLi
·
Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
1 053
Senast: Elo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar... 2
Svar
24
· Visningar
2 732
Senast: jemeni
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 580
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka