Rambo SweetItch Hoddy

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare The_grinch
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 937
T

The_grinch

Är det någon som har det här täcket?? Och vill berätta lite om sitt?:bow:
sweetitchbig.jpg

Sv: Rambo SweetItch Hoddy

Flugtäcke:D Sweetitch= knott o mygg tror jag.

kan inte säga nåt om det där men är det inte bättre med ett riktigt Boett täcke då?

verkar ju lite dumt å klä in nästan hela hästen men inte ha nåt för ögonen å ingen magplatta? :S

Det följer med en huva och täcket är ganska generöst så det täcker större delen av magen iaf.

Jag har inga exemhästar, jag tycker att det ska gå enkelt att sätta på, jag vill ha ett ljust täcke som är svalt och jag vill inte ha ett täcke som sitter åt. Horseware sitter dessutom väldigt bra på mina hästar. Därför funderar jag på detta och inte på ett Boett. Öron-hålen är där för att täcket ska hålla sig på plats och täcket är skuret så att det täcker nästan hela magen...

Jag har Dustbuster och det är i princip samma, fast ingen "öron", är jättenöjd med det! :bow: Hästen också...

Horsewaer har ju himla bra täcken, så detta borde ju vara bra det oxå. Och inte har jag hört någon som haft ett som inte legat bra på hästen!!

Det enda jag kan klaga på är att wug skaver av manen på min häst:crazy:

Jag har ett Dustbuster av den gamla modellen med öronhål och dragkedja och det funkar bra men det skulle kännas bättre att sätta på hästarna ett luftigare täcke när det är typ 25 grader varmt. Tycker inte du att det kan kännas lite svettigt ibland? ( bara min känsla, hästarna har aldrig varit svettiga under...:D )

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 555
Senast: ako
·
Utrustning Erfarenheter, tankar eller jämförelser kring Rambo Micklem Comfort Girth eller Eric le Tixerant? Väger mellan dessa två främst. Har...
Svar
3
· Visningar
449
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 254
Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
19
· Visningar
1 842

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka