Rambo täcken

ankic

Trådstartare
Passar dom häst som är lite bredare över bogarna ? Finns det ngn modell som har bogveck ?
Är dom värda sitt pris?

Sv: Rambo täcken

Vi har några hästar av olika typ, bl a en mycket rejäl welsh cob som är bred både fram och bak och han kan inte ha några andra täcken än Horseware D v s Rambo, Rhino och Amigo. Jag köpte ett Rambo 1998 när vi precis hade köpt hästen och det fungerar lika bra idag. Kvalitén på Rambo står i en klass för sig

Sv: Rambo täcken

De är lätt värda sitt pris! Har inte varit med om ngt annat täcke som haft så perfekt passform och aldrig åkt snett. Rambo täckena har inga bogveck- det behövs inte. Tror att det finns en modell som heter XL som är för hästar som är lite bredare, det kanske kan vara ngt?

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 495
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 560
Senast: ako
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Aleel
·
Utrustning Hej! Söker efter tips på vilka vintertäcken som kan passa en häst med storlek 145 med bred bringa. Har kikat på Rambo täcken bor i...
Svar
4
· Visningar
393
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V