Rambo Vs. Sverigetäcken

Sv: Rambo Vs. Sverigetäcken

Har varit inne där och kollat, hittade två st med 100 grams fyllning som kostade 1200-1900 kr + frakt,
vilket vi inte har råd med förtillfället. Sen gillar jag inte den summan plus höga halsen som fanns på ett.
Just nu tar jag hem ett billigare för att testa. Vågar inte betala så mycket och så sitter det konstigt..
Och 2 i 1 täcken gillar jag inte alls sedan tidigare täcken..

Senast ändrad:
Sv: Rambo Vs. Sverigetäcken

rambotäcke för 1200-1900kr?? vart hittade du dem så billigt?

de enda rambotäckena som finns med 100g är california och duo. Inget av dessa täcken kostar under 2000kr. Resterande modeller finns bara i 0 eller 200g som minst.

ang hög hals så går den att plocka bort...

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 164
Senast: Mia_R
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 512
Hästvård Jag pratade med två veterinärer på kliniken när jag var där för Barkas senaste ultraljud. De kunde båda tänka sig att problemen vid... 2
Svar
20
· Visningar
1 810
Senast: sorbifolia
·
Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
955
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka