Rambos luftpadd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare SirWillgott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 850
S

SirWillgott

Någon som har erfarenhet av denna pad? Vet redan en som är nöjd men vill gärna ha fler åsikter!:d
Är alltså en uppblåsbar skum/luft pad från Rambo som verkar helt underbar och är lite billigare än original modellen(som kostar runt 1500kr) , samt har inte alla krångliga slangar.. är ju dock inte fyra kuddar i utan endast två men bör ju fungera liknande!
Den ligger på ca 480kr:)

tackar för svar!:bow:

Sv: Rambos luftpadd?

Har den sedan i somras, men har inte använt den ännu. Föredrar faktiskt min fårskinnspadd med tunnel om jag behöver padda.

Sv: Rambos luftpadd?

Jag ska nog köpa en sånn (fortfarande :p). Har dock köpt en dressyrsadel med luftstoppning så kanske att det blir en luftpadd till den bomlösa... Vi får se. Jag tycker den verkar super.

*kl*

Det är ju kanal på rambos också? Om det inte är så att jag har sätt en helt annan modell.

Liknande trådar

Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 832
Senast: CFrisk
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 626
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025