Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

*kl*

Tyvärr är jag och lilla damen inte klara för så stora sammanhang (men vi ska träna på kossor i helgen) MEN givetvis kommer jag och tittar på er. Det har vi gjort varje år sedan starten. Det är årets Western höjdpunkt för oss. Miljön, hästarna, allt folk, utställarna å så fint väder - så klart.

Ps Det är vi med minsta husvagnen på campingen:)

Vi ska med åka med husvagn.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Jag pm ade lilla gullet Janne o han sa att jag fanns med på en start lista. men Texas hur går det med autfiten till freestyle reining? Du bara måste vara med:bump:, jag kan ju inte göra bort mig helt felv:mad:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Jag pm ade lilla gullet Janne o han sa att jag fanns med på en start lista. men Texas hur går det med autfiten till freestyle reining? Du bara måste vara med:bump:, jag kan ju inte göra bort mig helt felv:mad:

Haha, JO det kan du!!!:devil::devil:

Börjar fråga mig själv om det verkligen är en sån himla smart idé det här..:crazy:, åka fyrtifem mil ensam med ärhjärnan som säkert kommer att blåvägra gå in på banan när vi kommer fram:o

Fast.... då får han väl stå i sin hage och bara vänja sig.... Kan ju alltid rida ut i skogen eller nåt:angel:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Haha, JO det kan du!!!:devil::devil:

Börjar fråga mig själv om det verkligen är en sån himla smart idé det här..:crazy:, åka fyrtifem mil ensam med ärhjärnan som säkert kommer att blåvägra gå in på banan när vi kommer fram:o

Fast.... då får han väl stå i sin hage och bara vänja sig.... Kan ju alltid rida ut i skogen eller nåt:angel:

Pah, ge dig till känna så hjälper vi dig :) och f.ö. så ska du ju tälta med oss ;) :bump:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hur laddade är ni ? 3 veckor kvar. Måste träna lite mer på stången. Ska ställa upp i polebending, har aldrig ridit de förut. Vi tar de i trav , fnisss
 
Sv: Ranch Horse Classic

Laddad och laddad.....
Skitnervös och INGENTING fungerar:devil:, men men, skam den som ger sig...

Själv hoppas jag ta mig runt Barrel Race i trav:D, sen får väl resten ge sig:angel:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Laddad och laddad.....
Skitnervös och INGENTING fungerar:devil:, men men, skam den som ger sig...

Själv hoppas jag ta mig runt Barrel Race i trav:D, sen får väl resten ge sig:angel:

Ha ha de va min strategi förra året, jag han t om vinka till publiken:rofl:. Kan sägas att det var mycket uppskattat.:bow:
 
Sv: Ranch Horse Classic

BTW så har jag fortfaramde inte lyckats boka camping:crazy:, är ingen som svarar när jag ringer, hur har ni andra gjort för att komma fram????:confused:

Får väl våldgästa något tält med nån snygg cowboy annars!!!:D
 
Sv: Ranch Horse Classic

En fundering, finns det någon som helst chans att komma in på arenan och provrida på onsdagen????:p
 
Sv: Ranch Horse Classic

Ja de va många som satt o harvade på den till sent på natta.
Campingen, de e nog lugnt jag har int ens försökt att ringa liljan, men jag ska
 
Sv: Ranch Horse Classic

Om de inte behöver modda arenan så räknar iaf jag med at rida framåt natten mellan tävlingsdagarna. Har för mig att detta gjordes förra året, alternativt supertidigt på morgonen. Jag ringde Lilian o fick camping med det samma. Fick dock inget nummer eller nåt men jag gissar att hon har koll.
C
 
Sv: Ranch Horse Classic

Om de inte behöver modda arenan så räknar iaf jag med at rida framåt natten mellan tävlingsdagarna. Har för mig att detta gjordes förra året, alternativt supertidigt på morgonen. Jag ringde Lilian o fick camping med det samma. Fick dock inget nummer eller nåt men jag gissar att hon har koll.
C

Hej du, Hur är läget? Vi sågs nere i Fristad. Jag med stora gula quartern.
Jag ringde liljan i kväll vid 21, en lördag kväll, lite dumt men de är så mkt som ska göras hela tiden och kommas i håg.
Jag lämnade ett meddelande och telnr så kanske hon hör av sig.
Vad ska du vara med och rida på din kille?
ha de så bra så ses vi på chappen.:bump::banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Prova igen!
Lillan och gänget har vart på SWR Summershow hela helgen!

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

Dra morsans panzarvagn till ponny runt ett reiningmönster...

..jag har den Ultimata ursäkten! Inte min häst - Och den är tantriden ;)

..måste ju gå att jämföra med gubbakörd.. jag är Övertygad!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok De skriver att skadan är preskriberad men jag har inte anmält nåt som hände utanför preskriptionstiden. Har knappt 5 månader på mig att...
Svar
13
· Visningar
844
Senast: Bexzor
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
537
Senast: Rosett
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 385
Senast: mars
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 180
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp