Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

Så illa kan det väll inte bli :)

Bara man har kul!

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

hehe, så sant så sant :)

jag är iofs nöjd bara vi tar oss runt faktiskt.. så ska vi nog överleva.. :banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic

tror jag med :)
Vi ses väll på chappen på riktigt då da :)
Fast jag är helt inkompetent på att komma ihåg namn eller vem som är vem.... Så bli inte lessen på mig :)

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hehe, det är lungt.. jag är likadan ;) men dyker det upp en tös med en piercing rakt genom underläppen (vertikalt..) som ser förvirrad ut så är det jag :)
 
Sv: Ranch Horse Classic

Åja, ta sig runt ett reiningmönster ska väl inte vara några problem:D, du är ju ung och har minnet i behåll, eller?????:p
 
Sv: Ranch Horse Classic

varför ska du vara förvirrad???
JAG kommer att vara förvirrad, jag har aldrig varit på chappen.... snacka om virrigt....

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hehe, det är lungt.. jag är likadan ;) men dyker det upp en tös med en piercing rakt genom underläppen (vertikalt..) som ser förvirrad ut så är det jag :)

Va då. Du har ju jobbat där i 4 år , så du hittar la både dit du ska o dit du inte ska. :grin:
Panzarponny, pyttsan:mad:. Hon tant tränas stenhårt:angel: Hon kan faktiskt spinna hela två varv på stång, så nu har vi två v på oss att öka med två varv.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Va då. Du har ju jobbat där i 4 år , så du hittar la både dit du ska o dit du inte ska. :grin:
Panzarponny, pyttsan:mad:. Hon tant tränas stenhårt:angel: Hon kan faktiskt spinna hela två varv på stång, så nu har vi två v på oss att öka med två varv.

Haha, rätt tänkt!!!!!

Min lilla ärthjärna kunde faktiskt förflytta sig i sidled idag OCH backa, kanske minnet håller på att återvända!!!:angel:
Fast det vetef-n hur vi ska klara en ranchtrail:p, känns väldigt avlägset idag, men som sagt, det är två veckor kvar:bump:!
 
Sv: Ranch Horse Classic

Haha, rätt tänkt!!!!!

Min lilla ärthjärna kunde faktiskt förflytta sig i sidled idag OCH backa, kanske minnet håller på att återvända!!!:angel:
Fast det vetef-n hur vi ska klara en ranchtrail:p, känns väldigt avlägset idag, men som sagt, det är två veckor kvar:bump:!

Det bästa sättet att uppleva rhc är från insidan tillsammans med sitt älskade djur o att bo på tävlingscampingen:banana:. jag tänker så här, det är Shoni som tävlar o visar uppsig, jag råkar bara sitta på ryggen:rofl:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Det bästa sättet att uppleva rhc är från insidan tillsammans med sitt älskade djur o att bo på tävlingscampingen:banana:. jag tänker så här, det är Shoni som tävlar o visar uppsig, jag råkar bara sitta på ryggen:rofl:

Jo vi ska ha det som just en upplevelse, och delta för att det är kul och en gammal dröm!!!! Nästa år, och alla kommande år, DÅ kanske vi kan tävla också, försöka prestera!
Årets prestation består i att ta sig dit:p(bara det en pärs med krånglande bil o annat....), vara där, OCH att våga sig in på arenan:crazy:(STÖRSTA utmaningen!!!)
Fixar vi det, ja då har vi lyckats! Och skulle det visa sig att vi kommer att fastna direkt i ranchtrailen, ja då stryker vi oss, fast min ambition är att iallafall göra ett försök...
 
Sv: Ranch Horse Classic

Du bara måste vara med i freestyle reiningen, man anmäler sig på lördan, du rider på vilket bett du vill. jag tar med zz top cd o en lejopard kavaj. killarna kommer bara att dregla efter di.:bow::rofl:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Du bara måste vara med i freestyle reiningen, man anmäler sig på lördan, du rider på vilket bett du vill. jag tar med zz top cd o en lejopard kavaj. killarna kommer bara att dregla efter di.:bow::rofl:

Haha, ja du DET vore allt en syn för gudarna!!!!:rofl::rofl::rofl:

Du är nog bestämt knäppare än vad jag är, ser verkligen framemot RHC:D
DET får nog allt vänta nåt år eller så.....Måste ju ha något att uppleva längre fram med:angel:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Haha, ja du DET vore allt en syn för gudarna!!!!:rofl::rofl::rofl:

Du är nog bestämt knäppare än vad jag är, ser verkligen framemot RHC:D
DET får nog allt vänta nåt år eller så.....Måste ju ha något att uppleva längre fram med:angel:

Må hända att jag är, möjligheten finns att jag bestämt har roligare. De e lungt ett par bira på paxans place. maybe i can talke you in to it.........he he:angel::rofl:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Mamma har anmält sig med sin Peyrez Amasing Flash som är hennes vackra appaloosa hingst. Så nu får ni se han live i pleasure.
 
Sv: Ranch Horse Classic

*kl*

Jahapp så vart man anmäld... Ranch Trail och Pleasure :crazy:
Gick så bra i pleasure:n förra året, så nu är jag supernervös för att det skall gå sämre :rofl:
Min tävlingshjärna och jag är inte direkt vänner :grin:

Syrran och jag ser det som semester, med lite inslag av ridning :bow::rofl:
 
Sv: Ranch Horse Classic

*kl*

Jahapp så vart man anmäld... Ranch Trail och Pleasure :crazy:
Gick så bra i pleasure:n förra året, så nu är jag supernervös för att det skall gå sämre :rofl:
Min tävlingshjärna och jag är inte direkt vänner :grin:

Syrran och jag ser det som semester, med lite inslag av ridning :bow::rofl:

Så tänker jag med.;)
 
Sv: Ranch Horse Classic

De ska bli trevligt att se din mamma i wp n. Då blir vi två mogna kvinnor i manegen:rofl:
Jag ser det inte som semester utan som en gigantisk cirkus o jag e en utav clownerna:angel::banana::rofl:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok De skriver att skadan är preskriberad men jag har inte anmält nåt som hände utanför preskriptionstiden. Har knappt 5 månader på mig att...
Svar
13
· Visningar
844
Senast: Bexzor
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
537
Senast: Rosett
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 385
Senast: mars
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 180
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp