Ranch Trail...

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Solafekub
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 951
S

Solafekub

Varför är inte Ranch Trail en SM-gren? :confused: Finns det någon bra, uppenbar anledning som jag missat? Det är ju ändå en alltmer vanlig och populär gren, som lockar många tävlande! Och det är ju inte så väldigt likt "vanlig" trail, det är ju en hel del moment som skiljer dom åt.

Någon som vet varför det inte är en SM-gren? Ska det bli en SM-gren?

Sv: Ranch Trail...

Genen är fortfarande ganska ny i Sverige, men med lite tur kanske den finns med i år som SM-klass. Regelerna för SM skrivs ju om varje år och då finns det ju chans att även ranchtrail kommer med.:banana:

Hoppas att grenen kommer med i år, man måste väl kunna lämna det som önskemål till WRAS.:)

SM reglerna och klasserna är redan spikade och finns på www.wras.se
Ingen ranch-trail med vad jag kunde se...

JHANA skrev:
SM reglerna och klasserna är redan spikade och finns på www.wras.se
Ingen ranch-trail med vad jag kunde se...

Nej, det var där jag kollade också. :) Jag tycker fortfarande att det är underligt att den inte finns med, det är ju en populär gren?

Nu finns proppen ute till årets största Ranch Trail-tävling med massor av prispengar i potten. Gå in på www.ranchtrail.se och läs mer!!!:idea:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 360
Senast: Nota
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 556
Senast: hastflicka
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
775
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 975
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur