ann80

Trådstartare
Fick hem en liten katalog från H**ks med vinternyheter, bla ett grått fodrat fleecetäcke som såg så fint ut o även ett par randiga,de gråa, fanns blå med, ridbyxor som såg prydliga ut. Vad tror ni om dessa grejer?

Sv: Randiga!

Såg dessa byxor på Hööks i helgen. De gråa var jättefina men de blå så lite mer "skrikiga" ut. Jag skulle satsa på de grå de var även jättesköna på.

har beställt de gråa randiga ridbyxorna, sg så snygga ut. hoppas även att de gör det i verkligheten =)

Japp, jag tyckte med det, o de grå, INTE de blå, som skrivits högre upp, alltför skrikiga. Men eftersom jag vet att en del saker ser fina ut men inte alls lever upp till det när man väl ser dem, får hem dem, så tänkte jag om fler hade sett dem i verkligheten... :)

de grå ser jättefina ut, är det lite lägre midja som det står får det bli ett par sånna :)

Har köpt dom blå, stretchiga och enormt mjuka. Många ridbyxor går upp över min navel men dessa slutar på naveln på mig så lite lägre är de nog. Har storlek 36-38, köpte 38 i dessa och då är de lite stora i midjan så de ligger nog lite större än hööks normalstorlek, inte mycket dock. Kan ni så åk in och prova, jag gillar verkligen materialet i dem i alla fall, jättemjuka och sköna.

Ja, jag håller med om att de gråa helt klart var snyggast :) De blåa sticker ut för mycket

Hm, jag menade att de gråa byxorna var snygga. De blå var för skrikiga tycker jag.

Liknande trådar

Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 026
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 196
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Sharpless
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 199
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka