Ranka er finaste utrustning!

Equilina

Trådstartare
Gör så här: lista dina tre finaste/bästa saker, lägg in bild och berätta för oss andra varför de är så fantastiska!

Sv: Ranka er finaste utrustning!

1.HW rambo supreme vintertäcke,Underbart!Super passform,håller för allt,står imot hur mkt vatten/snö som helst,lätt osv:)
2.Roeckl handskar,trodde inte att det fanns så lätta och härliga handskar.Superbra grepp och hur sköna som helst!
3.Mattes fårskinnspadd,älskar den,så skön och fluffig.

sen har jag massa mer som jag äälskar :love:

Svårt det där, men högst på min lista ligger min Passier-sadel (Grand Gilberte (stavning?)), som jag (och hästen!) bara älskar!!

Har dock ingen bild.

Denna sadeln, som förvisso inte passar nån av mina hästar, men jag älskar den och tar fram den ibland och tittar på den:angel:
En Stübben Edelweiss NT Deluxe
th_ChiliochFuttan013.jpg

Detta täcke, Equilitylines ulltäcke, har aldrig använt det mer än till detta fotot:D
th_chili001.jpg

Sen är jag en tränssamlare, men detta tränset använder jag inte, det hänger inte ens i sadelkammaren, inget sådär speciellt med det, men jag har ingen häst att ha det på men skulle ALDRIG sälja det, ett Stübben Dublin
th_chili004.jpg

3 av mina favoriter, som jag inte ens använder:eek:

när jag kollade igenom bilderna jättefort så såg jag att sadeln låg fruktansvärt illa på din stackars häst..

sen när jag tittade igen så såg jag att den visst inte låg på nån häst!:rofl:

det var rätt dumt!

Mitt Schutz brothersträns med v-pannband, för att det är helt underbart och är skitsnyggt på Lillie.

Mitt Stübben Dublinträns. För att det är mjukt, trevligt och har ett snyggt pannband. Ska dock fixa till nosgrimman och fixa svarta tyglar innan det är fulländat.

Och mina blåa, inte så snygga, men ack så mysiga de är att ha som rida-uttyglar.

när jag kollade igenom bilderna jättefort så såg jag att sadeln låg fruktansvärt illa på din stackars häst..

sen när jag tittade igen så såg jag att den visst inte låg på nån häst!:rofl:

det var rätt dumt!

Den ligger helt sjukt mycket i framvikt, inte undra på att jag inte använder den:D

Roeckl-handskarna, för de är så grymt underbara! Finns inte bättre enligt mig. Sedan mina Roberto Porecca-ridskor, snyggare får man leta efter, även om de kanske inte sticker ut i mängen, haha. Sen även min Equiline-jacka, som är himlans mysig att både rida i & ha i stallet. Ja, det fick bli tre ryttarsaker, eftersom jag själv inte äger någon häst. Men om jag skulle få välja något som är min medryttarhästs, så blir det rakt & klart Prestige hoppsadeln, Stübben dressyrsadeln & Eskadron-benskydden. Eskadron för att de är rena klassiker, Prestige-sadeln för att den är snygg & underbart skön & Stübben-sadeln för att den är så rymlig & bekväm också :) Dock är man mer hoppryttare, & stiglädren till Stübbensadeln är väl lite aningens för långa för min smak, haha.

1. Wintec Isabell Cair - Underbar sadel :love:
10209994.jpg

2. Mias Ullridtäcke - Så fin :love:
8230593.jpg

3. Broderat Schabrak från Sjöhagen - Ett måste på ridlektionerna ;)
20608055.jpg

Jag förstår att ni gillar era saker, så fina! :love:

Själv har jag inte lyckats begränsa mig till tre än... :angel: men om jag lyckas så kommer min lista med bilder också!

Liknande trådar

Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
469
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Jag ingår i en ledningsgrupp som vid ett tillfälle varje månad gör en team-övning tillsammans, primärt för att vi ska lära känna...
Svar
5
· Visningar
389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka