Rasval i de olika grupperna

Sv: Rasval i de olika grupperna

1 = Briad! Har övervägt att skaffa en sådan förut
2 = Schnauzer :eek: Har aldrig gillat dem förut, men Granas hundar är helt ljuvliga så jag har ändrat mig!!!
3 = Hu, jag är ingen terriermänniska. En skotsk kanske?
4 = Tax? En släthårig i så fall.
5 = Thai ridgeback
6 = Får man bara välja en? Blodhund om jag inte får välja basset hound.
7 = Bracco italiano
8 = Clumber spaniel
9 = mellanpudel :crazy: De är trevliga och ser inte så fåniga ut om man inte formklipper dem.
10 = Varghund

Sv: Rasval i de olika grupperna

Grupp 1
Pumi: Jag har en vän som har pumi som är jättetrevlig. Har träffat några andra och de har varit mysiga.

Grupp 2
Schnauzer, svart: Jag tycker att de ser coola ut :D

Grupp 3
Airedaleterrier: Samma som innan: Jag tycker de ser coola ut. Fast det är inte en hundras för mig.

Grupp 4
En korthårig tax :p

Grupp 5
Faraohund: Jag har fått för mig att de är trevliga.

Grupp 6
Rysk fläckig stövare :love: Min kusin hade två. Underbara hundar.

Grupp 7
Pointer är helt klart den ras jag tycker är snyggast där.

Grupp 8
Jag står över - jag kan verkligen inte tänka mig någon sådan :angel:

Grupp 9
Papillon: Jag lärde känna några när jag var liten, de var coola :D

Grupp 10 :love:
Jisses. Att tvinga mig välja EN... Hmpf... saluki har jag, den går alltså bort... Azawakh och Greyhound ska jag ha i framtiden... Ähvafan, jag tog ingen ur grupp 8, jag tar två här :angel:

Kan tillägga att jag aldrig kan tänka mig att äga något annat än vinthundar pga jag inte gillar mentaliteten hos andra hundar :angel:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 986
Senast: Nepenthe
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
857
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 960
Senast: ildiko
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 158
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31