Rätt att posta trots språkstörning?

Jag tycker också det viktiga är att jag förstår vad som menas. Här var en kortvarig medlem som pga vissa problem hade väldigt svårt att göra sig förstådd, och då måste man ju fråga, även om det kan verka okänsligt.

Annars erkänner jag att jag hajar till för varje "dem" i stället för "de", särskrivning och hopblandning av ä och e. Beteckning och betäckning är inte riktigt samma sak.:devil: Däremot kommenterar jag inte sådant, dels för att det är oartigt och onödigt, dels för att Lagen Om Alltings Jäklighet ser till att jag själv kommer att göra ett stavnings- eller grammatikfel i det inlägget!

Ändrat pga stavfel - vad var det jag sa!?

Nu är det inte bara den tråden. Hur många trådar ligger det inte. Som syftet är att göra sig lustiga över att vissa har språkstörningar.

Det är inte bara en gång som man citerat mig för att göra sig lustig över mig. Det tog tre år innan jag vågade starta nytt konto, efter förra gången.

Då jag enbart postar då jag kan hålla mig kort. Men inte ens de går att igonera utan måste luftas fram om det blir minsta fel. Skiter en hen diskutioner och skit.

Man ska väl inte behöva känna sig som skit bara för att vissa lider av ofelbarhet och måste trampa på andra för att känna det.
Jag fick ett horn i sidan för ett par dagar sedan när nån gjorde sig lustig över ett stavfel jag gjorde. Inget att bry sig om. Ibland är det naturligt med stavfel beroende på att man kanske slinter eller trycker omedvetet på fel tangent eller så kanske man just för stunden glömt hur ordet stavas. Man kan ju faktiskt förstå en text som innehåller stavfel. Det är ju inte så att det skrivs veteskapliga artiklar här typ ;). Var du här o skriv på du :up:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka