Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ska fråga tusen frågor om allting, för att veta hur sadeln blir utprovad osv, och för att kunna vara kritisk och titta så att även du tycker att sadeln ligger bra!
T.ex vad för frågor ska man fråga??
kl
Jag tycker också det är jättesvårt att prova sadel, även om jag bara tagit hem och provat. Det jag tänker på nu inte är helt bra med den sadel jag har nu är att det inte känns som att sänkeln hamnar rätt och knästöden ger inte något stöd alls så det är sånt jag skulle tänka på vid nästa sadelköp. Sen också att den är mjuk och skön att sitta i *haft hård sadel tidigare*
T.ex vad för frågor ska man fråga??
kl
Jag tycker också det är jättesvårt att prova sadel, även om jag bara tagit hem och provat. Det jag tänker på nu inte är helt bra med den sadel jag har nu är att det inte känns som att sänkeln hamnar rätt och knästöden ger inte något stöd alls så det är sånt jag skulle tänka på vid nästa sadelköp. Sen också att den är mjuk och skön att sitta i *haft hård sadel tidigare*