RC Satiety Support, eller Hills R/D?

YorkWann

Trådstartare
Någon som har koll på prisskillnader på dessa två foder? Andra åsikter om bra bantingsfoder mottages tacksamt :)

Sv: RC Satiety Support, eller Hills R/D?

Kan inte priserna i huvudet, men tycker att r/d är överlägset bästa bantningsfodret om man vill ha snabb viktnedgång.

Hills är lite dyrare än RC.
Finns även Specifics CRD-1 vilket jag upplever fungerar bra.
RC har även Obesity, också ett bantingsfoder, men deras Satiety har lite mer mättnadskänsla.

kl

Det ska fungera som "kur" så priset är väl inte jätterelevant egentligen, men ville mest veta om det skiljer mycket i pris. :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 928
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
17 587
Senast: Badger
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen... 2
Svar
36
· Visningar
7 921
Senast: Karamello30
·
Katthälsa Fick veta precis att Alices blodprov igår visade att hennes njurvärde ligger lite högre än normalt, vilket kan indikera nedsatt...
Svar
10
· Visningar
1 302
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår