JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Riding club championships, någon här som spelar? Vore kul med ett bukelag (om det inte redan finns?)! Spelade detta för flera år sedan men nu återupptäckt.
Fritid
Ska till Stockholm 21-23 mars med familjen - alla vuxna. Det blir från fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag/kväll.
Det vore...
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad...
2
3
Fritid
Vi håller på att planera semestern och kommer att vara mycket i stugan på Väddö. Det är såklart trevligt att hålla till på tomten och...
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
13
14
15
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
Igår kl 22:23
Svar: 1 266
Visningar: 76 262
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
Igår kl 22:03
Svar: 1 130
Visningar: 59 033
Katt
Chat GPT
Gnägg Jo men till viss del, man lär sig lite vad man kan lita på och inte tycker jag, ju mer man använder den så märker man faktiskt när något...
BibbiSmyger-i-Sken
1 minut sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Håller tummarna! Jag har ju också en häst som rehabas (efter korsbandsop). Men vi har fått börja galoppera så smått nu, så skönt att...
warg
3 minuter sedan
Svar: 1 316
Visningar: 102 297
Grenar
Släppa ihop liten häst med stora?
Hästhantering Jag har aldrig haft några större problem med stora och små.
Min stora har gått med minishettis och flera olika shetlandsponnys. Har en...
Blyger
4 minuter sedan