Rea på Eko - jönköping???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hopp_o_galopp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 2 234
H

hopp_o_galopp

Ser här på Buke att åtminstone två städer har REA på hästavdelningen i EKO-butikerna. Vet någon här ifall även Jönköping har det? Har en bra bit dit, men det är iaf det närmsta... :crazy:

Sv: Rea på Eko - jönköping???

Vad jag har hört så är det bara EKO i Fjälkinge som har 50% på utgående sortiment. Tydligen så har alla EKO-butiker skickat ner sina grejer dit så att de säljer ut där, men jag ska inte svära på det..

Vad surt för oss andra.... :(

Var på EKO i jönköping i förra helgen och då var det inte rea tyvärr.

pemi

i växjö har dom heller ingen rea. körde faktiskt ner till fjälkinge idag, fanns rätt mkt kvar! men t ex täcken var rätt utplockat, fanns mest ponnystl kvar.

Det är Rea på EKO i kristianstad.

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 420
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 614
Senast: Otherside
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka