Rebecka såg sin häst dö

Sv: Rebecka såg sin häst dö

*knapp*

Stackars tjej och stackars bilist.
Det får en att tänka efter ett par gånger innan man ger sig ut utan reflexer.

Om man har en bit att gå på en trafikerad väg så kan man alltid ta med sig en benreflex och sätta på hästen innan man går in till stallet. Det finns egentligen inga undanflykter från att inte sätta på reflexer i detta mörker.

Jag har c:a 10 meter till boxen från hagen, men eftersom man aldrig vet vad som kan hända under dagen i hagen så är reflexer guld värt. Min häst kommer få reflexgrimma på sig i hagen from idag.

Sänder en tanke till hästägaren i hennes svåra stund.

vi gick i samm gård bara de att hon hade sprungit 1 km till den stora vägen. Men i från den dagen används jag av en extra person och reflexer. + att staketet ska stängas ordentligt ( både snöre uppe och nere ska stängas) jag säger bara att jag lär mig av mina misstag.

Användaren du skrivit till finns inte längre på Buke, tråden är över tre år gammal så det finns inte så mycket mer att argumentera om.

JAg skrev till rebecka falk som just har registerat sig så de så!!!!

Det blir lätt pinsamt om du håller en dålig ton när det är du som läser fel ... Kolla uppe till höger i svarsrutan så ser du vilken användare som inlägget är riktat till, nu står det ditt användarnamn och mitt förra inlägg står det RebeckaFalk.

Hittad denna tråden, visste inte att denna fanns.
Vill bara säga att vi saknar dig ossie och du var min häst bästa vän! <3

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hästarna kunde ha krossats när de stora lövträden föll över stallet, men klarade sig undan med smärre blessyrer. – Vi hade jättetur...
Svar
0
· Visningar
779
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Hallands Nyheter) Lösspringande häst blev påkörd av bil En bilist körde på en lösspringande häst i Björkäng natten till juldagen. Det...
Svar
0
· Visningar
1 032
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (HN) Läxläsning och hästar. Badutflykter och spökkvällar. Med en fritidsledare på plats satsar Varbergs ridskola på att göra stallet...
Svar
0
· Visningar
704
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (HN) Utridning istället för utspringning. De första avgångseleverna på Hallands- ridgymnasium i Varberg firade sin skolavslutning till...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: Tandros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka