JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Red Rose America till Frankrike – sedan avel
Moderator
Hästnyheter
Fabrice Souloy är avstängd för dopning i Frankrike men hans tidigare hästar tävlar ändå vidare i regi Philippe Billard. Men några...
Hästnyheter
Vintermeetinget på Vincennes är snart över men norske hjälten Lionel har flera uppgifter i Frankrike – innan man vänder norrut igen. ...
Hästnyheter
Ny Frankrike-seger för Daniel Redén. Vid onsdagens tävlingar i Bordeaux slog Scellino Luis till med en fullpoängare. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Andraplatsen i Prix de Bourgogne förde Timoko till toppen. Nu har hästen passerat Ready Cash som den vinstrikaste i Frankrike genom...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Min bamsespindel har dessutom ömsat sådär pang bom bara! Jag har lagt ut ömsningen för mätning och med bara ögonmåttet gissar jag på typ...
Sel
4 minuter sedan
Svar: 850
Visningar: 25 103
Allmänt
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Bland yrkena med så lång utbildning, ligger veterinäryrket tyvärr högt när det gäller utbildade personer som arbetar med något annat. De...
Palermo
12 minuter sedan