Redback boots?

No1

Trådstartare
Mina Blundstone har blivit stulna så nu när jag står i köpatagen funderar jag på om jag istället skulle köpa ett par Redback? Tycker både de ser snyggare ut och verkar ha skönare komfort?

Någon som har något att säga och vet hur storlekarna är? Gällande Blundstone så anser jag dem så pass stora att det går att gå ned en halv eller en hel storlek. Samma med Redback?

Redback är supersköna. Jag tycker dom är vanliga i stl, men de är ju breda skor liksom, har 5,5 som jag tror ska motsvara 39, använder dom vintertid och 5sommartid, beroende på hur tjocka sockor man behöver ha i. Tycker dom håller bäst av alla skor jag provat och jag jobbar som tränar på Island = bor i dom och dom ska tåla alla möjliga väder ;) Skönast att gå i och ger mig aldrig skavsår trots att jag har vältiltagna hälsporrar som går sönder i typ alla andra skor.

Men ang. stl har man smala fötter kan de nog vara bra att gå ner en stl skulle jag tro, men för mina breda fötter passar dom bra. Jag har 38-39 i alla skor beroende på utformning.

//Nella

Redback är supersköna. Jag tycker dom är vanliga i stl, men de är ju breda skor liksom, har 5,5 som jag tror ska motsvara 39, använder dom vintertid och 5sommartid, beroende på hur tjocka sockor man behöver ha i. Tycker dom håller bäst av alla skor jag provat och jag jobbar som tränar på Island = bor i dom och dom ska tåla alla möjliga väder ;) Skönast att gå i och ger mig aldrig skavsår trots att jag har vältiltagna hälsporrar som går sönder i typ alla andra skor.

Men ang. stl har man smala fötter kan de nog vara bra att gå ner en stl skulle jag tro, men för mina breda fötter passar dom bra. Jag har 38-39 i alla skor beroende på utformning.

//Nella

Jag har alltid haft BS men RB har ju rykte om sig att vara skönare och jag finner dem nog snyggare också.
Tror jag slår till på ett par, ska bara invänta svar från företaget angående närmaste återförsäljare så det blir rätt med storleken. Tack för svar :)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 420
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 619
Senast: manda
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 516
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka