Reflexjacka

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Liljan80
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 377
L

Liljan80

För ett par år sedan hade mountain horse en jacka med invävda reflexer i, hela jacka var en enda stor reflex när det blev mörkt. Fanns även som hjälmöverdrag i samma teknik.

Någon som vet om den finns att köpa fortfarande eller något liknande?

Och om det är någon som har en sådan syns man bra?

//Emma

Sv: Reflexjacka

Vet att John Whitaker har haft en sån jacka också. (Märket JW alltså...) Min kompis har den, den är jättefin!

Jag har hjälmöverdraget, det reflekterar väldigt bra. Hela det svartgrå överdraget blir lysande när man lyser på det.

Liljan80 skrev:
För ett par år sedan hade mountain horse en jacka med invävda reflexer i, hela jacka var en enda stor reflex när det blev mörkt.

Vaddå för ett par år sedan? :eek: ;) :D Jag köpte en sprillans ny (dyr!) sådan förra året! Den är jättebra, och jag kan verkligen rekommendera den!

Mvh Huntress :)

Det var bara det att jag inte har sett den modellen sen jag bodde i Gbg och det bar för ett par år sedan!

Då skall jag leta vidare, hur dyr är dyr?

//Emma

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 396
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 253
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
624
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur