Reflexväst/ åretrunt jacka

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LinaM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 975
L

LinaM

hej,
hittade en reflexjacka på nätet som man kan ha som väst eller vinterjacka.

här är jackan

Den är ju inte precis billigt men den är kanske bra ändå?

Har nån av er köpt nåt hos dom, kanske precis denna jacka?

:confused:

Sv: Reflexväst/ åretrunt jacka

Jag köpte en ungefär likadan jacka på Granngården förra vintern och är jättenöjd. Jag betalade en tusenlapp för den och den är vinterfodrad. Super för jag glömde alltid reflexvästen och dessutom syns man faktiskt mycket bra även när det inte är mörkt.
Akta dig bara för att åka till soptippen för att slänga grejer iförd denna jacka för då kan man bli tillfrågad av diverse människor var man vill ha TV:n etc. :D Jo, tänka sig att jag hade köpt en precis likadan jacka som personalen på soptippen!!

LinaM skrev:

han till vänster... lisette hittar en snubbe i vita kläder och mörkt hår... och börjar rysa, sen inser hon att det var fel snubbe hon tittade på...

Jag har reflexjackan från H***s, är jättenöjd med den! :)

den var ganska lång, tänkte inte på att kolla om det fanns två st "dragare" (hjärnstillestånd) på dragkedjan. finns det det?

Ne, jag har inte nån jacka eller nåt plagg från just det stället, men jag har köpt en liknande Fristadsjacka, och uj vad nöjd jag är med den! Den är i pilotmodell, så visst, i kallaste kallaste vintern väljer jag min längre jacka, men annars så är den toppen! Och mans syns verkligen.... :D

Ja det är dragsko längst ner... tror jag... har ju inte använt den på ett tag :o

Idka skrev:
Ja det är dragsko längst ner... tror jag... har ju inte använt den på ett tag :o

snart dags att plocka fram den tror jag!
måste se till att köpa mig en sån med har jag en känsla av.
plus lite blink halsband till jyckarna så man ser dom i mörkret!

LinaM skrev:
hej,
hittade en reflexjacka på nätet som man kan ha som väst eller vinterjacka.

här är jackan

Den är ju inte precis billigt men den är kanske bra ändå?

Har nån av er köpt nåt hos dom, kanske precis denna jacka?

:confused:
Jag har inte en sådan jacka, men har ibland funderat på att köpa något liknanden t ex från www.taiga.se. Kanonbra, men dyra jackor. "Riktiga" reflexjackor är gjorda för att verkligen synas och tåla slitage eftersom de är för yrkesfolk. Ridjackor med reflexer resp reflexvästar är ju snyggare (nja, inte västarna då) men reflexerna är ofta mycket sämre.

jag har köpt den iaf.
det som är extra bra med den är att man kan plockar ur fodret o pälskragen, o även ta av ärmarna.
precis passande till vilket väder som helst! och slitstark är den oxå. en 60graders tvätt o *pang* som ny!

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
Övr. Hund Jag är nyfiken på vad ni anser är era bästa inköp när det gäller utrustning och kläder, Tänker att det kan vara allt från koppel och... 2
Svar
34
· Visningar
2 621
Senast: attheedge
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V