• Avel
  • Trådstartare Trådstartare _liilla_my
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 929
L

_liilla_my

är det ngn som har avkomma efter honom? i sånna fall, har din häst en god hoppteknik? eller är det bara dressyr som gäller?
ngn bild kanske?? hade varit jätte kul med lite info ev bilder på lite regazzoni hästar =)

Har sett två helsyskon efter honom och rent kroppsligt sett är de totalt olika och båda är helt klart ämnade för dressyr.
Har bilder på den ena, PM:ar dig länken.

Hej
Jag har en femårig valack efter Regazzoni.
Han tycker att det är kul att hoppa och har ganska mycket kapacitet, men han har ingen bra teknik alls.. Han hoppar som en dressyrhäst.. Han är ganska nonchalant, inget hopphuvud alls...
/Kristin :bump:

Min kompis har en 3 åring e.Ragazzo, ursöt är hon! Hoppar med jättebra teknik, särskillt bak, men det har hon nog från mamman :D Rör sig trevligt också.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 250
Senast: Piaff
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 999
Senast: cassiopeja
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 300
Senast: Kajsalisa
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 711
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka