Regbesikta?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare albasanis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 795
A

albasanis

Ska snart regbesikta mitt släp då jag ska sänka vikten med 50 kg så att jag får dra lagligt. Men gör de om besiktningen på själva släpet? Den är nybesiktad för bara en månad sen.

Sv: Regbesikta?

Nej, de bara tittar på det du ändrat för regbesiktningen (kulhandske eller däck), om ens det (ibland kollar de inte ens det). Det är i princip bara pappersarbete att väga ned, och oftast kastar de bara en blick på kulhandsken elelr däcket, knpprar i datorn, tar betalt och så får du ett papper med dig, och ett nytt regbevis på posten.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Ska byta bil och fundersr på en Tesla Y. Men osäker om det kommer funka med släpet.. Släpet har totalvikt på 1700, så max med last...
Svar
3
· Visningar
1 087
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 075
Senast: tara
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
793
Senast: Cavallo
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 550
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka