Regga hunden i SKK

PIRU

Trådstartare
vrt hittar man adressen till SKK dit jag ska sända pappren för inregistrering av hund.

Tänkte det är kanske dax o regga Jääkäri i sverige nu.;)
Har letat efter adress på SKK hemsida men rörigare ställe får man leta efter.

Sv: Regga hunden i SKK

Skicka in stamtavlan till SKK tillsammans med registreringsansökan för importerad hund. Efter 1-2 veckor, så har han sitt svenska reg.nummer instämplat på stamtavlan och finns inlagd på hunddata.

Tusen tack för hjälpen KickiH och Gnist nu är pappren insända så han slipper vara nån Norrbagge mer.

Å, perfekt. Nu ska jag också ta mig i kragen och svenskregga min rottis. Tackar, tackar! :)

Så där nu såg jag på SKK att Mr Jäkkäri är svensk medborgare

Tack för all hjälp!

Vad heter han i stamtavlan då? Hur kan det komma sig att han inte vart reggad från början?

Liknande trådar

Övr. Hund Vi ska snart hämta valp i Norge. Den kommer vara registrerad i NKK. Jag hittar att man bör registrera om den till SKK men inte varför...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte... 9 10 11
Svar
208
· Visningar
24 161
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 791
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 633
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka