Regionsfri?

SkorpSmulan

Trådstartare
Hur vet manom man har en regionsfri dvd eller ej?
Ska evetiellt köpa dvder från usa och behöver d tydligen en regionsfri dvd för att kunna se dom. Men jag har ingen ening om hur man vet om den är det utan att prova först vilket känns lite jobbigt ifall det visar sig att den inte är det.
Säljaren sa även att ifall den inte är det så ska det gå att göra den regionsfri med hjälp av nån kod?
:confused:
Hjälp förvirrad.

kod

det ska gå att ställa in eller koda av regioner utan större problem.

koderna kan vara olika men två gånger har jag haft koden 0000

glt

Sv: Regionsfri?

Jag har kodat av två dvdspelare; en fick man köra ut luckan på när man kodade om den. Koderna brukar finnas ute.

Sv: Regionsfri?

Tack båda.
Jag hittade nån kod men då har jag inte en fjärrkontroll som fungerar tydligen, orginalet är bort tappat. Så det verkar vara att bara glömma.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
3 023
Senast: Amha
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 673
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka