registreringsbevis vid Avlivning

I

Isidor

Hur gör man när man har avlivit sin häst detta är för några årsen ska man skicka in papprerna tiill stc detta gäller en travare.

Sv: registreringsbevis vid Avlivning

Jag har fortfarande inte skickat in papper/anmält till förbundet... (ett år sedan)

inte jag heller men tänkte kanske är dax nu när alla ska ha hästpass så dom vet att hästen inte finns längra.

Jag har meddelat galoppförbundet att min häst inte längre finns (fullblod) men hennes papper har jag kvar.

Nej, det räcker med att ringa till STC och meddela att hästen är död. Papprerna får man behålla.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Varför ska man egentligen skicka in passet då hästen avlider? Vad händer med det? Min häst finns inte mer men jag har inte orkat ta tag... 2
Svar
20
· Visningar
1 421
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Jag har börjat drömma om att köpa ny häst efter att jag miste min underbara d-ponny för ett par år sen. Vad jag skulle önska: -lugn och... 2
Svar
29
· Visningar
3 406
Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 232
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
886
Senast: phie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka