Regler för annonsering?

Mustang

Trådstartare
Kan någon vänlig själ länka/visa mig till reglerna vid annonsering?

Vad man får/inte får annonsera om. Det enda jag hittar är på forumet,
där man hänvisar efterlysningar till radannonser.

I övrigt hittar jag inga användarvillkor eller dylikt för just annonsering.

Skall det "städas" måste ju ett fel begås, och för att göra fel måste det
ju finnas en regel att bryta mot.

Sv: Regler för annonsering?

Det har så här långt inte behövts några specifika regler för annonssidorna. De flesta sköter sig ganska bra och inser oftast varför deras annons tagits bort när det sker, vilket inte är så ofta.
Jag tittar dock på att skärpa lite av reglerna och då bör de kanske även skrivas ner.

Jag har kollat upp din annons och anledningen till att den raderades var att den låg under fel rubrik, den borde kanske ha flyttats, men nu skedde inte detta. Du kan lägga in den igen under rubriken Efterlysningar som finns under Tjänster, arbete & hjälp.
Den hade inget att göra med westernHÄSTAR säljes eller köpes.

Sv: Regler för annonsering?

Tack så mycket för ett mycket snabbt svar.
Både vad gällde min händelse och runt regelverket!

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 629
Senast: doppler
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 333
Senast: qitis
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 367
Senast: Lejontand
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 210
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025