Regn täcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare strumpan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 790
S

strumpan

Hade tänkt bara tänkt inskaffa ett regntäcke om det ska fortsätta så här.
Något bra förslag på täcke som inte glider bak och hindrar rörelse. :bow:

Sv: Regn täcke

Horsewares täcken är alltid bra. Själv har jag bara goda erfarenheter av Börjes MacProtäcken som kostar ungefär hälften så mycket.

Jag har också thermo master superfit rain täcket från hööks :cool: . är jätte nöjd med det och det fungerar jätte bra! :d pållen verkar trivas bra med det. kostar nu endast 999 kr. kostade 1049 kr när vi köpte..

Står så här om den:

THERMO MASTER® SUPERFIT RAIN
Ett regntäcke med suverän andasfunktion och ett tunt funktionsfoder som absorberar fukt och håller hästen torr. Perfekt för regnig höst och milda vinterdagar och ett utmärkt övergångstäcke. Med hög hals som ger ännu bättre skydd mot regn och rusk samt Hööks patenterade elastiska bogveck för maximal rörelsefrihet. Reflex-piping, kryssgjordsknäppning med resår och avtagbara bensnören. Avtagbart svansskydd med reflex. Yttertyg i 840D nylon med teflonbehandling. Vattenpelare 2000 mm. Andasegenskap 3000 mvt. Tvätt: 40º.

Senast ändrad av en moderator:

Ja Börjes Himalaya har jag och det sitter rätt högt upp vid halsen så jag tycker att bogen verkar få gott om utrymme.

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 514
Senast: ako
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
974
Senast: TantAgda
·
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
340
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
546
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka