Bukefalos 25 år!

Regntäcke

L

LillaMy

Är det någon som vet om Granngårdens regntäcke Event är bra??? :confused:
Det är ett himla bra pris på det i alla fall..........

Har ingen anning, men från Hööks Thermo master rain, det är bra! Köpte ett till nu i veckan!

Kram Favina :bump:

L

LillaMy

Har ingen bra bild på täcket men det ska vara av
Ripstop kvalitet, har bogveck, kryssjord,bensnören Det jag såg var grönt om nu färgen har nån betydelse och det har den ju ;)
Kostar 649:-

B

breccia

Event är jättebra, jättebra kvalité och snygga är dem. Passar jättebra på mitt sto som är mitt i mellan kraftig och tunn, hon är normalmusklad och (när hon hade) normalhull. Gled inget, skavde inget. Höll jättebra, har både regn och vintertäcke.

L

LillTihra

jag har precis köpt det fast i blått :love:
har inte använt det än bara :D

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver köpa ett nytt täcke, men vet inte vilket jag ska ta. Det ska vara regntätt. Runt 50g foder Finnas avtagbar hals Blankt...
Svar
6
· Visningar
603
Utrustning Hej! Jag är sugen på att köpa en uhip jacka men undrar om de verkligen är pris värt? Jag har hört att det inte ska vara så bra kvalitet...
Svar
11
· Visningar
725
  • Låst
Hemmet hej allihopa! efter att ha luskat runt ett tag här utan konto och utan att posta något så känns det dags, vet att det kanske är lite...
Svar
2
· Visningar
214
Utrustning Med fällningen fullt igång har jag sett vissa tendenser hos min häst att bli känslig för sadeln igen. Hon har ju varit väldigt förtjust...
Svar
15
· Visningar
866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur får man en liten kull
  • Kasta kattsand

Hästrelaterat

• Max släpvagnsvikt?
  • Vad är "lagom varm"?