BernT

Trådstartare
Såna som Svante hade i Göteborg, är de bra?
Jag är sämst på att ha lagom korta tyglar.
Antingen tappar jag dem eller så blir de längre och längre utan att jag märker något.
Inte så bra ;)
De var ganska dyra (nästan 600 i ''min'' affär) så jag vill ju veta att det funkar innan jag köper.

Sv: Reinbows

Jag skulle oxå behöva sånna :angel: Mina tyglar blir 1 dm längre för varje hinder jag hoppar :rofl: Fasst dom är ju så förbannat dyra på jag hade inte haft råd att köpa dom. Och sen är jag ju inte säker på om dom går att tävla med på en lokal ponnyhoppning :confused:

Sv: Reinbows

47365.jpg

Bild ifrån hippson.

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
576
Senast: Elo
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: Raderad medlem 142658
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 212
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31