Reining GP

Status
Stängd för vidare inlägg.

sasucatu

Trådstartare
Såg att det skulle vara reining i globen under horseshowen. Det skulle vara både fredag o söndag, men enligt Lucky Rider bara på fre.. :confused: Någon som är insatt o vet när det är? samt vad för typ av tävling det är. Vilka kommer man att få se?

Vill se tävling!!!! :banana:

Sv: Reining GP

Det kommer att vara ett showinslag med reining och det antar jag är när dom har dom dagar showen är. Det kommer däremot inte att vara någon separat reiningtävling i år.

Sv: Reining GP

kenneth skrev:
Det kommer att vara ett showinslag med reining och det antar jag är när dom har dom dagar showen är. Det kommer däremot inte att vara någon separat reiningtävling i år.

Mäh!!! Varför heter det European reining gp då? :mad: :confused:
Jag som ville se tävling :cry:

vet du vem som kommer att rida?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 366
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: Grazing
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 269

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S

Hästrelaterat

Tillbaka